Võrku ühendatavad seadmed ja tarvikud

Võrkuühendamisest

Kasutajakonto lehekülg 1/2
Kuidas kasutajakontot luua?
Kasutajakontot saab luua rakendusega "Miele@mobile" või siin "Miele" veebilehel.


Kuidas kolimisel toimida?
Muutke oma kasutajakonto all aadress ära, et edasised tellimused oleks võimalik õigesti kohale toimetada. Seda saate teha "Miele" veebilehe alajaotuses "Minu konto" või rakenduse "Miele@mobile" jaotises "Seadistused" -> "Konto seadistused". Märkus: praegu saab aadressi muuta iOS-i versiooni rakenduses. Peagi on see funktsioon saadaval ka Androidi versioonile.
Kasutajakonto lehekülg 2/2
Kuidas toimida, kui otsustan oma seadme ära müüa/kinkida?

Kustutage palun seade oma "Miele" kasutajakontolt ja rakendusest "Miele@mobile". Taastage palun oma seadme tehaseseaded. WiFi-mooduli (kui olemas) seaded tuleb taastada eraldi (WiFi-mooduli seadeteks on nt WiFi-võrgu nimi ja salasõna).


Kuidas oma kasutajakontot kustutada?
Võtke oma kasutajakonto kustutamiseks ühendust "Miele" majapidamisseadmete klienditeenindusega, kasutades tasuta klienditoe numbrit 0800 22 44 666 või seda linki
Kliendiklubi*
Kuidas seade kliendiklubisse "my Miele" registreerida?

Pärast seda, kui olete seadme rakendusega "Miele@mobile" kasutusse võtnud, saate oma seadme rakenduse "Miele@mobile" alajaotises "Seadistused" -> "Miele seadme registreerimine" klubisse "my Miele" registreerida. Teine võimalus on minna "Miele" veebilehe alajaotisesse "Minu seadmed" ja registreerida seade klubisse "my Miele" seerianumbriga.



"My Miele" pakub teie "Miele" seadmete registreerimisel teile järgmisi eeliseid:

1. kuni 3 % kohene boonus tarvikute ja tarbekaupade tellimistel "Miele" veebipoest,

2. ligipääs teie "Miele" seadmetele sobivatele tarvikutele,

3. ligipääs teie "Miele" seadmete kasutusjuhenditele,

4. ligipääs oma kõigile tellimustele,

5. ligipääs oma kõigile abonementidele,

6. regulaarne teave uudistoodete ja eripakkumiste kohta,

7. 48-tunni teenus klienditeenindusjuhtumi korral (kehtib ainult esmaspäevast reedeni, v.a pühade ajal)
Nõuded WiFi-ruuterile
Millistele nõuetele peab minu WiFi-ruuter vastama?

"Miele" kasutab WiFi-standardit IEEE 802.11 b/g/n, nii et te võite meie seadmeid ühendada kõikide kaubandusvõrgus saadaolevate WiFi-ruuteritega. Seadme lihtsaks ühendamiseks teie ruuteriga toetame "WPS-i Push-Button"-konfiguratsiooni. Teavet "WPS Push-Button"-toe ja selle aktiveerimise kohta leiate oma WiFi-ruuteri kasutusjuhendist.

Jälgige palun ka seda, et konfigureerite oma WiFi jaoks turvalise krüpteerimismeetodi.
Seejuures soovitame WPA2 krüpteeringut turvaliselt pika juhusliku salasõnaga (märkus: WiFi salasõna pikkus peab olema 8 kuni 32 tähemärki.)
Andmekaitse
Kuidas tagatakse minu andmete turvalisus?


Teie andmete turvalisus on meile esmatähtis. Seepärast kasutame teie andmete veebiedastuseks internetipanganduses kasutatavat krüpteerimismeetodit "Transport Layer Security" (TLS koos turvasertifikaatidega). Kontrollime koos väliste turvaekspertidega regulaarselt oma krüpteerimismeetodeid.

Rakendust "Miele@mobile" saab kasutada ja teie koduseadmeid juhtida ainult teie isiklikult kasutajakontolt. Konto on teie isikliku salasõnaga kaitstud. Seega ei pääse kolmandad isikud teie koduseadmetele ligi.

Teie koduseadme suhtlusmooduli tarkvara värskendatakse regulaarselt, et see vastaks alati viimastele ohutusstandarditele. Ka värskendamine toimub TLS-iga.



Kas võrguvalmidusega "Miele" seade saadab andmeid automaatselt?

Ei. Andmeid edastatakse ainult siis, kui otsustate oma "Miele" seadme võrkuühendusfunktsiooni kasutada, selle seadmel aktiveerite ja rakendusega "Miele@mobile" sisse logite.
Andmete salvestamine
Millised andmed salvestatakse?

Salvestatakse vaid need andmed, mis on vajalikud rakenduse “Miele@mobile” kasutamiseks. Need on teie kasutajakonto andmed, teie seadme teave (nt seerianumber ja tüüp) ning rakenduse “Miele@mobile” kaudu edastatav teave. Viimane on vajalik push-teadete edastamiseks. Lisateavet leiate rakenduse “Miele@mobile” isikuandmete kaitset käsitlevast avaldusest. Selle leiate rakendusest “Miele@mobile” jaotisest “Seadistused”.



Kuhu andmed salvestatakse?

Teie andmed salvestatakse turvaliselt “Miele” arvutuskeskusesse Güterslohs (Saksamaal) ja muudesse sertifitseeritud välistesse arvutuskeskustesse (sertifikaadid ISO 27001, ISO 22301, ISO 9001) Euroopa Liidu siseselt.
Rakendus "Miele@Mobile" lehekülg 1/2
Rakendusega ei saa oma seadmeid nutitelefoni või tahvelarvutiga mitte üksnes mugavalt jälgida, vaid ka juhtida, ja soovi korral koguni tellida otse veebipoest tarvikuid või näiteks (nõude)pesuvahendit.


Milliste süsteemidega rakendus “Miele@mobile” töötab?
Miinimumnõuded leiate rakenduste poes toodud andmetest.


Mida on “Miele@mobile” rakenduse kasutamiseks vaja?
Vaja on nutitelefoni või tahvelarvutit, WiFi-võrku ja internetiühendust. Kui soovite “Miele@mobile” rakendust kasutada ka teel olles, on vaja veel mobiilset internetti.


Millised seadistused tuleb teavituste saamiseks teha?
Rakenduse aktiveerimisel küsitakse üks kord, kas teavitusfunktsioon tuleb aktiveerida. Selle saab rakenduses iga seadme jaoks uuesti inaktiveerida.


Kui tihti teavitusi saadetakse?
Teavitus saadetakse igal kasutuskorral. Lisaks teabele, et vaja on näiteks tablette tellida, teavitatakse ka vigadest ja programmi lõpust. Selle funktsiooni saab vajaduse korral inaktiveerida.


Kas teavitusi on võimalik saada ka e-posti või SMS-i teel?
Ei, e-posti ega SMS-sõnumeid ei toetata.
Rakendus "Miele@Mobile" lehekülg 2/2
Miks ma pean “MobileControli” esmalt seadmel aktiveerima, enne kui saan seda rakendusest juhtida?
Selle näol on tegu lisaturvameetmega. Nii on klient informeeritud, et seadet saab näiteks ka kaugjuhtimise teel käivitada.

Kas rakendust saavad samaaegselt kasutada mitu isikut?
Jah, kõik isikud peavad installima rakenduse “Miele@mobile” ja sama kasutajakontoga sisse logima.


Kas saan rakenduses registreerida mitu sama tüübi seadet?
Jah. Te võite seadmeid nende eristamiseks ka ümber nimetada.


Mis juhtub, kui ma oma mobiili välja vahetan? Kas siis tuleb kogu registreerimistoiming uuesti läbi teha?
Ei, peate vaid uue mobiiliga oma kasutajakonto alt uuesti sisse logima.


Kas rakendust “Miele@mobile” saab kasutada ka seadmetega “XGW3000” ja “ZigBee”?
Jah, “XGW3000” ühildub rakendusega “Miele@mobile”.


Kas rakendust “Miele@mobile” saab kasutada ka seadmetega “XGW2000” ja “Powerline”?
Praegu neid ei toetata.
"WiFiConn@ct"
"WiFiConn@ct" võimaldab "Miele" seadmeid lihtsalt kohalikku WiFi-võrku integreerida – täiesti ilma lisakomponentideta.


Kuidas saan oma seadme oma võrgus registreerida?
Saate oma seadme registreerida rakenduse"Miele@mobile"abil.

Kuidas saan oma "Miele" seadme WPS-iga oma WiFi-võrgus registreerida?
Selleks on vaja WPS-i toetavat WiFi-ruuterit. Protsessi toetab "Miele@mobile" rakendus. (Link lühijuhendile)


Kuidas ma saan kindlaks teha, et paigalduskohas on minu WiFi-võrk saadaval?
Kasutage selleks palun WiFi-signaali tugevuse näitu oma nutitelefonis või tahvelarvutis.


Kui suur on WiFi-mooduli tööraadius?
WiFi tööraadius oleneb majas esinevatest tingimustest.


Mida teha, kui WiFi-signaal ei ulatu minu "Miele" seadme paigalduskohani?
Sel juhul soovitame WiFi-võrgu tööraadiuse suurendamiseks kasutada WiFi-repiiterit (näiteks Devolo).
"ShopConn@ct"*
"ShopConn@ct" võimaldab teil saada otse teate, kui kulukaup, näiteks pesu- või loputusvahend on otsa saanud. Sellisel juhul saate seda rakenduse "Miele@mobile" abil juurde tellida.


Kuidas "ShopConn@ct" toimib?
Kui seade tuvastab mõne vahendi puudumise, teavitatakse teid ja te saate funktsiooniga "ShopConn@ct" otse internetipoest tellida.


Milliseid tooteid saan ma internetipoest tellida?
Kõiki. Internetipoest saate tellida kõiki meie tooteportfellis olevaid tarvikuid ja puhastusvahendeid.
"SuperVision" / "Con@ctivity 2.0"
Tänu funktsioonile "SuperVision" saate ülejäänud "Miele" seadmete hetkeolekut ja järelejäänud aega vaadata näiteks küpsetusahjult. "Con@ctivity" hoolitseb õhupuhasti ja pliidiplaadi täiusliku koostöö eest ning tagab parimad tulemused.


Mul on "Miele" seadmed juba olemas ja kasutan funktsiooni "SuperVision" "ZigBee"-ga. Kas saan "WiFiConn@ct"-iga seadme juurde lisada?
"ZigBee" süsteemi ja "WiFiConn@ct"-seadmete ühendamiseks on vaja lüüsi "XGW3000".


Kas on olemas ka "WiFiConn@ct"-iga "Con@ctivity"-süsteemi?
Ei, hetkel veel mitte.


Kas "Con@ctivity"-süsteemi saab ühendada rakendusega "Miele@mobile"?
Lüüsiga "XGW3000" kombineeritult saab "Con@ctivity"-süsteemi ühendada rakendusega "Miele@mobile". Miele@home (üldteave)



Kas saan vana "XGW3000" ja uut "WiFiConn@ct"-seadet rakenduses "Miele@mobile" koos kasutada?
Jah, rakendus "Miele@mobile" töötab samaaegselt lüüsi "XGW3000" ja "WiFiConn@ct"-seadmetega.
Koduvõrku integreerimine
Mis võimalused on koduvõrku ühendamiseks?
"Miele@home"-i lüüsi "XGW3000" kaudu saavad teised koduvõrgusüsteemid "Miele" seadmete kohta teavet küsida. Hetkel on lahendusi mitmelt firmalt, näiteks Busch Jaeger, Gira, SMA.


Kas on võimalik edasine integreerimine koduvõrku?
Jah, "XGW3000"-ga saab majasiini 1.0 liidese kaudu kasutada ka "WiFiConn@ct"-seadmeid.
"QIVICON"*
Kas rakendus "Miele@mobile" toimib koos "QIVICON-Homebase"-iga?
Ei, praegu mitte.
Lisaküsimused
Teeninduse jaotisest leiate veel vastuseid võrku ühendatud "Miele" seadmete paigaldamise ja kasutamise kohta.
Hääljuhtimine "Amazon Alexaga"
Miks "Alexa" ei saa aru, mis ma ütlen?
turust sõltuv * Varustatus sõltub mudelist