Teave vihjete haldamise ja kaebuste menetlemise kohta
Mieles viljeletakse avatud kultuuri ja kooseksisteerimist selle kaudu, et kannatanu saab küsida nõu ja väljendada kahtluseid. Selleks on meil lisaks ettevõttesisestele kanalitele juba palju aastaid ametisse nimetatud ettevõtteväline usaldusadvokaat (ombudsman), kelle poole saavad töötajad ja äripartnerid konfidentsiaalselt ja ka anonüümselt pöörduda.
Ombudsman võtab vastu vihjeid seaduste või ettevõttesiseste reeglite võimalike rikkumiste kohta (vihjete haldamine). Peale selle on tema valdkonnaks kaebuste menetlemine tarneahela hoolsuskohustuse seaduse [Menetluskord] kohaselt. Kaebuste menetlemine võimaldab isikutel viidata inimõiguste ja keskkonnaga seotud riskidele ning inimõiguste või keskkonnaga seotud kohustuste rikkumistele.
Ombudsmani poole saab pöörduda järgmistel kontaktkandmetel: