Üldtingimused

125 aasta juubelikampaania

Kampaaniaperiood

Üldine 125 aasta kampaania kampaaniamudelitega (125 Edition ja 125 Gala Edition) ja 125-kuune pikendatud garantii on saadaval 1. jaanuarist 2024 kuni 30. septembrini 2025 [üldise kampaaniaperioodi peab iga müügiesindus lokaliseerima] Reklaamikampaaniate algus võib sõltuvalt tootekategooriast erineda.

Tasuta tarvikute kupongi kasutamine

125 kampaaniamudelitel, mis sisaldavad tasuta tarvikuid (vt vastavaid toote üksikasjade lehti), on kupong seadme pakendis. Kupongi saab lunastada üksnes Miele veebipoes [või Miele rakendusesiseses poes]. Tarne Saksamaal. Kupongi ei saa vahetada sularaha vastu. Ainult üks kupongikood tellimuse kohta. Ei ole teiste kampaaniatega kombineeritav. Edasimüümine ei ole lubatud. Kupongi kehtivuskuupäeva leiate kupongilt.

Tasuta 125-nädalane lisagarantii

Tasuta 125-nädalane lisagarantii on saadaval üksnes 125 Gala Editioni kampaaniamudelitele. ​

Kupongi või flaieri koos teabega pikendatud garantii aktiveerimise kohta leiate oma toote pakendist. Skannige lihtsalt QR-kood ja järgige juhiseid.  ​

Lisagarantii järgneb vahetult 2-aastasele Miele garantiile ja pikendab seda 125 nädala võrra. Juhime teie tähelepanu, et garantii tuleb 30 päeva jooksul pärast seadme ostmist Miele rakenduse kaudu aktiveerida. Saadaval mobiilsele lõppseadmele (miinimumnõuded leiate äpipoes toodud andmetest). Digitaalne lisapakkumine ettevõttelt Miele Cie. KG. Kõiki nutikaid rakendusi kasutatakse koos süsteemiga Miele@home. Funktsioonide maht võib sõltuvalt mudelist ja riigist erineda.

Kehtivad 125-nädalase pikendatud garantii lepingutingimused. Tutvuge täielike lepingutingimustega järgnevalt. ​

Täname, et aktiveerisite oma tasuta 125 nädala pikkuse täiendava laiendatud garantii! Lisagarantii algab vahetult pärast Miele 2-aastast garantiid, pikendades seda veel 125 nädala võrra.

125 nädala pikkusele täiendavale laiendatud garantiile kehtivad järgmised lepingutingimused, olenemata seadusest tulenevatele õigustele puuduste korral ja ilma neid õigusi piiramata. Kõnealuste seadusjärgsete õiguste teostamine on tasuta.


1.    Pikendatud garantii kestus ja algus
1.    Miele SIA tagab 2-aastase garantii alates seadme kviitungil märgitud ostukuupäevast. 125 nädala pikkuse täiendava laiendatud garantiiga katab Miele Eesti remondikulud veel 125 nädala jooksul pärast garantiiperioodi lõppu.  Kehtivusaeg on välja toodud sertifikaadi esiküljel.
2.    Sertifikaat saadetakse Teie e-postile.
3.    Seadme või varuosade remont ei pikenda lepingu perioodi. 

2.    Pikendatud garantii tingimused
1.    Seade on ostetud selleks volitatud ja spetsialiseerunud edasimüüjalt või otse Miele esindusest Euroopa Liidu liikmesriigis, Suurbritannias, Šveitsis või Norras.
2.    Täiendatud garantii ostu ajal asub seade Eestis. 
3.    Sertifikaat kehtib vaid ühe kindla Miele seadme kohta ega ole  ülekantav.
4.    Kui seadme omandiõigus muutub või omanik kolib uuele aadressile, tuleb Mielet sellest teavitada, et sertifikaat jääks kehtima. 
5.    125 nädala pikkune laiendatud garantii on valitud 125 Gala Editioni mudelitele tasuta. See tuleb aktiveerida Miele rakenduse kaudu 30 päeva jooksul alates seadme ostmisest. 
Miele rakendus on digitaalne lisateenus, mida pakub Miele & Cie. KG.
6.    Teenuseid selle täieliku garantii raamistikus tagatakse vaid Euroopa Liidu liikmesriigis, Suurbritannias, Šveitsis ja Norras.
7.    Teenuseid selle pikendatud garantii ulatuses võib teostada vaid Miele klienditeenindus või Miele SIA poolt volitatud agent . 
8.    Miele klienditeenindusega saab ühendust veebiaadressil www.miele.ee/service
9.    Kui Miele seda palub, siis tuleb esitada sertifikaat ja ostukviitung.
10.    Sertifikaadiga seade on mõeldud vaid mitteäriliseks kasutuseks. 
11.    Kui kliendil ei ole õigust pikendatud garantii alusel saada masina parandust, siis esitatakse  remondikulude ja muude teenusekulude eest (nt. seadme ülevaatus) arve vastavalt kohalduvatele hindadele  . 
12.    Pikendatud garantii ei kehti kohvimasinatele, ProfiLine  nõudepesumasinatele, Little Giants ja Miele Professional seadmetele. Nendele seadmetele kehtivad konkreetsed teenuse pakkumised.


3.    Pikendatud garantii sisu ja ulatus
1.    Seadme defektid kõrvaldatakse tasuta mõistliku aja jooksul, kas remontides või vajaliku osa välja vahetades. Kõik transpordi-, väljakutsumise-, töö ja varuosade kulud katab Miele (müügifiliaal riigis). Välja vahetatud varuosad või seadmed saavad Miele (müügifiliaal riigis) omandiks. 
2.    Kui seadme parandamine on väljaspool määratletud summa piiri või pole üldse võimalus seda remontida, siis antakse kliendile samasugune või sarnane uus seade asemele. Asendusseadme korral ei saa tagada ühendust teiste seadmete ning olemasolevate kodusüsteemidega. Alternatiivina võib soovi korral hüvitada kõnealuse seadme turuväärtuse. Kui kehtiv seadme turuväärtus on Miele poolt hüvitatud, muutub sertifikaat kehtetuks. Kui seade asendatakse, kantakse allesjäänud garantiiperiood sertifikaadi alusel üle uuele seadmele. 
3.    Pikendatud garantii ei kata mistahes edasisi nõudeid kahjude eest Miele (müügifiliaali riigis) vastu, välja arvatud juhtudel, mis tulenevad täielikust või tahtlikust tehnilise hooldusagendi poolsest hooletusest, kelle on saatnud Miele (müügifiliaal riigis), või vastutuse korral, mis tuleneb surmavast vigastusest, füüsilisest vigastusest või kahjust tervisele. 
4.    See leping ei kata tarvikute ja lisatarvikute hüvitamist.
5.    Pikendatud garantii ei taga kindlustust ostetud seadme eest, kui klient saab selle vajaduse korral ise soetada. 


4.    Piirangud
Pikendatud garantii ei kata remondikulusid, mille vea on põhjustanud:
1.    Sobimatu paigaldus, näiteks mittevastavus asjakohastele ohutuseeskirjadele ning kirjalikele töö- ja paigaldus juhenditele.
2.    Sobimatu kasutus ja töö, näiteks sobimatute puhastusvahendite või kemikaalide kasutamine, samuti kahju, mille on põhjustanud vedeliku, ehitustolmu või tooneri sattumine seadmesse.
3.    Teises Euroopa Liidu liikmesriigis (v.a Iiri Vabariik) või Šveits ostetud seade ei pruugi olla sobilik kasutamiseks või sellele võivad kehtida piirangud kasutamisel teiste tehniliste näitajatega.
4.    Välised tegurid, nagu kahju, mille on põhjustanud transportimine, kokkupõrked, põrutused, kohandatud keskkonnatingimused või loodusnähtused.
5.    Remont või muudatused, mida ei ole teostanud Miele koolituse saanud ja volitatud tehnik. 
6.    Kahju, mis tuleneb mittestandardsete tarvikute  kasutamisest ja suutmatusest kasutada Miele originaalvaruosi või Miele heakskiidetud varuosi. 
7.    Klaasi purunemine ja defektiga lambid.
8.    Kõikumised elektrivarustuses, mis ületavad tootja toodud pingetaluvuse.
9.    Suutmatus teostada puhastust ja hooldustöid vastavalt kasutusjuhendile.
10.    Kasutusega seotud ja loomulik kulumine, nagu aku töövõime vähenemine ja komponendid, mida tuleb vastavalt kasutusjuhendile toote eluea jooksul regulaarselt välja vahetada. 


5. Andme kaitse
Isikuandmeid kogutakse ja kasutatakse ainult lepingupõhiliseks menetluseks ning võimalikeks garantiitoiminguteks vastavalt andmekaitseseadusega kehtestatud nõudele. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta saate privaatsusteatise veebilehelt https://www.miele.ee/majapidamine/andmekaitse-46.htm


6. Pikendatud garantii tühistamise õigus 
Kliendil on õigus leping tühistada 14 päeva jooksul ilma mistahes põhjuseid  esitamata.
Tühistamise periood aegub 14 päeva pärast lepingu sõlmimise kuupäeva. 
Tühistamise õiguse kasutamiseks peate teavitama Miele SIA Eesti Filiaal (Tartu mnt 80, Tallinn, 10112, 800 2323, info@miele.ee) oma otsusest, et leping tühistada ühemõttelise avaldusega (nt posti teel saadetud kirjaga, e-postiga). Kasutada võib kaasasolevat tühistamise vormi, aga see ei ole kohustuslik.
Tühistamise tähtaja täitmiseks piisab, kui saadetakse kiri, mis puudutab klienditühistamise õigust, enne tühistamise perioodi aegumist.


Tühistamise õigus
Selle lepingu tühistamisel, tagastatakse kõik kliendilt saadud maksed niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil meid teavitati kliendi otsusest, et soovitakse leping tühistada. Teostame tagasimakse sama maksevahendiga, mida kasutati esialgse tehingu tegemisel, kui ei ole sõnaselgelt teisiti kokku leppinud; igal juhul ei kaasne tagasimaksega lisatasusid.
Kui klient soovib teenuse teostamist tühistamise perioodi ajal, siis tuleb meile täies mahus tasuda tagasi summa juba tagatud teenuste eest kehtiva hinnakirja alusel.

 

Tühistamise vormi mudel
(Palun kasutada seda vormi ainult siis, kui soovite lepingust loobuda.)

- Kellele (müügifiliaal riigis, postiaadress, telefoninumber ja e-posti aadress): 
- Mina/meie (*) annan (anname) käesolevaga teada, et mina/meie (*) loobume minu/meie (*) alljärgnevate tarvikute müügilepingust (*) alljärgnevate teenuste jaoks (*), 
- Tellitud (*) / saadud  (*);
- Kliendi/klientide nimi; 
- Kliendi/klientide aadress; 
- Kliendi/klientide allkiri (ainult siis, kui vorm esitatakse  paberil);
- Kuupäev;
(*)Kustutage, kus  asjakohane.

125 kuud pikendatud garantii

125-kuuline pikendatud garantii (10 aastat ja 5 kuud) on valikuline pakkumine, mille saate soetada veebis [lisada CTA nupp pikendatud garantii shop flow'le]. 125 kuud hõlmab 10 aastat pluss veel 5 kuud ja selle sees on ka 2-aastane Miele garantii. Käesolev pakkumine kehtib kogu kampaaniaperioodi jooksul jaanuari algusest 2024 kuni septembri lõpuni 2025. See on saadaval üksnes suurtele majapidamisseadmetele; pakkumisest on välja arvatud järgmised tooted: tolmuimejad, kohviautomaadid (CVA ja CM), MasterCool, Ranges ja dialoogküpsetajad. ​

Kehtivad pikendatud garantii lepingutingimused. Tutvuge täielike lepingutingimustega järgnevalt.

Pikendatud garantiile kehtivad lisaks õigusaktidest tulenevatele õigustele seoses puudustega ja ilma neid õigusi piiramata järgmised lepingutingimused. Nende õigusaktidest tulenevate õiguste kasutamine on tasuta.

Täiendavale laiendatud garantiile kehtivad järgmised lepingutingimused, olenemata seadusest tulenevatele õigustele puuduste korral ja ilma neid õigusi piiramata. Kõnealuste seadusjärgsete õiguste teostamine on tasuta.


1.    Pikendatud garantii kestus ja algus
1.    Miele SIA tagab 2-aastase garantii alates seadme kviitungil märgitud ostukuupäevast. Pikendatud garantiiga lisandub 3 – 8 aastat garantiiperioodi kohe pärast 2-aastast garantii lõppu, kus Miele SIA katab jätkuvalt remondikulud, juhul kui toote rike tuleneb selle välja toodud tingimustest. 125 kuu pikkune laiendatud garantii pikendab 2-aastast garantiid veel 8 aasta ja 5 kuu võrra. Kehtivusaeg on välja toodud sertifikaadi esiküljel.
2.    Sertifikaat saadetakse Teie e-postile.
3.    Seadme või varuosade remont ei pikenda lepingu perioodi. 


2.    Pikendatud garantii tingimused
1.    Seade on ostetud selleks volitatud ja spetsialiseerunud edasimüüjalt või otse Miele esindusest Euroopa Liidu liikmesriigis, Suurbritannias, Šveitsis või Norras.
2.    Täiendatud garantii ostu ajal asub seade Eestis. 
3.    Sertifikaat kehtib vaid ühe kindla Miele seadme kohta ega ole  ülekantav.
4.    Kui seadme omandiõigus muutub või omanik kolib uuele aadressile, tuleb Mielet sellest teavitada, et sertifikaat jääks kehtima. 
5.    Sertifikaadi peab registreerima ja välja võtma seadme 2-aastase garantiiaja jooksul. 
6.    Teenuseid selle täieliku garantii raamistikus tagatakse vaid Euroopa Liidu liikmesriigis, Suurbritannias, Šveitsis ja Norras.
7.    Teenuseid selle pikendatud garantii ulatuses võib teostada vaid Miele klienditeenindus või Miele SIA poolt volitatud agent . 
8.    Miele klienditeenindusega saab ühendust veebiaadressil www.miele.ee/service
9.    Kui Miele seda palub, siis tuleb esitada sertifikaat ja ostukviitung.
10.    Sertifikaadiga seade on mõeldud vaid mitteäriliseks kasutuseks. 
11.    Kui kliendil ei ole õigust pikendatud garantii alusel saada masina parandust, siis esitatakse  remondikulude ja muude teenusekulude eest (nt. seadme ülevaatus) arve vastavalt kohalduvatele hindadele  . 
12.    Pikendatud garantii ei kehti kohvimasinatele, ProfiLine  nõudepesumasinatele, Little Giants ja Miele Professional seadmetele. Nendele seadmetele kehtivad konkreetsed teenuse pakkumised.


3.    Pikendatud garantii sisu ja ulatus
1.    Seadme defektid kõrvaldatakse tasuta mõistliku aja jooksul, kas remontides või vajaliku osa välja vahetades. Kõik transpordi-, väljakutsumise-, töö ja varuosade kulud katab Miele (müügifiliaal riigis). Välja vahetatud varuosad või seadmed saavad Miele (müügifiliaal riigis) omandiks. 
2.    Kui seadme parandamine on väljaspool määratletud summa piiri või pole üldse võimalus seda remontida, siis antakse kliendile samasugune või sarnane uus seade asemele. Asendusseadme korral ei saa tagada ühendust teiste seadmete ning olemasolevate kodusüsteemidega. Alternatiivina võib soovi korral hüvitada kõnealuse seadme turuväärtuse. Kui kehtiv seadme turuväärtus on Miele poolt hüvitatud, muutub sertifikaat kehtetuks. Kui seade asendatakse, kantakse allesjäänud garantiiperiood sertifikaadi alusel üle uuele seadmele. 
3.    Pikendatud garantii ei kata mistahes edasisi nõudeid kahjude eest Miele (müügifiliaali riigis) vastu, välja arvatud juhtudel, mis tulenevad täielikust või tahtlikust tehnilise hooldusagendi poolsest hooletusest, kelle on saatnud Miele (müügifiliaal riigis), või vastutuse korral, mis tuleneb surmavast vigastusest, füüsilisest vigastusest või kahjust tervisele. 
4.    See leping ei kata tarvikute ja lisatarvikute hüvitamist.
5.    Pikendatud garantii ei taga kindlustust ostetud seadme eest, kui klient saab selle vajaduse korral ise soetada.


4.    Piirangud
Pikendatud garantii ei kata remondikulusid, mille vea on põhjustanud:
1.    Sobimatu paigaldus, näiteks mittevastavus asjakohastele ohutuseeskirjadele ning kirjalikele töö- ja paigaldus juhenditele.
2.    Sobimatu kasutus ja töö, näiteks sobimatute puhastusvahendite või kemikaalide kasutamine, samuti kahju, mille on põhjustanud vedeliku, ehitustolmu või tooneri sattumine seadmesse.
3.    Teises Euroopa Liidu liikmesriigis, Suurbritannias, Šveitsis või Norras ostetud seade ei pruugi olla sobilik kasutamiseks või sellele võivad kehtida piirangud kasutamisel teiste tehniliste näitajatega. 
4.    Välised tegurid, nagu kahju, mille on põhjustanud transportimine, kokkupõrked, põrutused, kohandatud keskkonnatingimused või loodusnähtused.
5.    Remont või muudatused, mida ei ole teostanud Miele koolituse saanud ja volitatud tehnik. 
6.    Kahju, mis tuleneb mittestandardsete tarvikute  kasutamisest ja suutmatusest kasutada Miele originaalvaruosi või Miele heakskiidetud varuosi. 
7.    Klaasi purunemine ja defektiga lambid.
8.    Kõikumised elektrivarustuses, mis ületavad tootja toodud pingetaluvuse.
9.    Suutmatus teostada puhastust ja hooldustöid vastavalt kasutusjuhendile.
10.    Kasutusega seotud ja loomulik kulumine, nagu aku töövõime vähenemine ja komponendid, mida tuleb vastavalt kasutusjuhendile toote eluea jooksul regulaarselt välja vahetada. 


5. Andme kaitse
Isikuandmeid kogutakse ja kasutatakse ainult lepingupõhiliseks menetluseks ning võimalikeks garantiitoiminguteks vastavalt andmekaitseseadusega kehtestatud nõudele. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta saate privaatsusteatise veebilehelt https://www.miele.ee/majapidamine/andmekaitse-46.htm

 

6. Pikendatud garantii tühistamise õigus 
Kliendil on õigus leping tühistada 14 päeva jooksul ilma mistahes põhjuseid  esitamata.
Tühistamise periood aegub 14 päeva pärast lepingu sõlmimise kuupäeva. 
Tühistamise õiguse kasutamiseks peate teavitama Miele SIA Eesti Filiaal (Tartu mnt 80, Tallinn, 10112, 800 2323, info@miele.ee) oma otsusest, et leping tühistada ühemõttelise avaldusega (nt posti teel saadetud kirjaga, e-postiga). Kasutada võib kaasasolevat tühistamise vormi, aga see ei ole kohustuslik.
Tühistamise tähtaja täitmiseks piisab, kui saadetakse kiri, mis puudutab klienditühistamise õigust, enne tühistamise perioodi aegumist.


Tühistamise õigus
Selle lepingu tühistamisel, tagastatakse kõik kliendilt saadud maksed niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil meid teavitati kliendi otsusest, et soovitakse leping tühistada. Teostame tagasimakse sama maksevahendiga, mida kasutati esialgse tehingu tegemisel, kui ei ole sõnaselgelt teisiti kokku leppinud; igal juhul ei kaasne tagasimaksega lisatasusid.
Kui klient soovib teenuse teostamist tühistamise perioodi ajal, siis tuleb meile täies mahus tasuda tagasi summa juba tagatud teenuste eest kehtiva hinnakirja alusel.

 

Tühistamise vormi mudel
(Palun kasutada seda vormi ainult siis, kui soovite lepingust loobuda.)

- Kellele (müügifiliaal riigis, postiaadress, telefoninumber ja e-posti aadress): 
- Mina/meie (*) annan (anname) käesolevaga teada, et mina/meie (*) loobume minu/meie (*) alljärgnevate tarvikute müügilepingust (*) alljärgnevate teenuste jaoks (*), 
- Tellitud (*) / saadud  (*);
- Kliendi/klientide nimi; 
- Kliendi/klientide aadress; 
- Kliendi/klientide allkiri (ainult siis, kui vorm esitatakse  paberil);
- Kuupäev;
(*)Kustutage, kus  asjakohane.