KKK

Teave 125 aasta juubeli kampaania kohta

125-nädalase pikendatud garantii saadavus

Kas 125-nädalane pikendatud garantii kehtib kõigile Miele seadmetele?

125-nädalane pikendatud garantii on Miele 125-aastase juubeli puhul saadaval valitud toodetele. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.

Kas 125-nädalane pikendatud garantii kehtib üksnes seadmetele, mis osteti otse Mielelt? Või kehtib see ka seadmetele, mis osteti edasimüüjalt?

125-nädalane pikendatud garantii kehtib valitud toodetele, mis osteti otse Mielelt või volitatud edasimüüjalt. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.

Kuidas kontrollida, kas minu seadmel tuleks 125-nädalane pikendatud garantii kõne alla?

Kõigile seadmetele, mille on tootetähis “125 Gala Edition”, laieneb 125-nädalane pikendatud garantii. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.

Kui kaua 125-nädalast pikendatud garantiid pakutakse?

125-nädalane pikendatud garantii on Miele 125-aastase juubeli pakkumise osa. See on saadaval kogu kampaaniaperioodi jooksul.

Ostsin oma seadme enne kampaania avaldamist, aga ei ole seda veel kätte saanud. Kas saan 125-nädalast pikendatud garantiid kasutada?

125-nädalane pikendatud garantii kehtib üksnes valitud toodetele, mis osteti kampaaniaperioodi vältel. See ei kehti ostudele, mis tehti enne kampaaniat, ja garantii aktiveerimine ei ole Miele rakenduse* kaudu võimalik.

Erand: kui ostsite aastal 2023 mati musta seadme, kehtib 125-nädalane lisagarantii ka siis, kui ostukuupäev on enne kampaania algust.

Pikendatud garantii aktiveerimine

Kuidas 125-nädalane pikendatud garantii oma seadme jaoks aktiveerida?

QR-kood

Palun veenduge, et teie seadmele laieneks 125-nädalane pikendatud garantii. 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks peate oma seadme ühendama Miele rakendusega*. Tolmuimeja ja KWT 7112 iG obsw / matt 125 Gala Edition jaoks piisab seadme registreerimisest Miele rakenduses*. Miele rakenduse* allalaadimiseks või Miele rakenduse* avamiseks skannige QR-kood. Uue Miele seadme lisamiseks järgige Miele rakenduses kuvatavaid juhiseid*. Seejärel palutakse teil automaatselt 125-nädalane pikendatud garantii aktiveerida.

Kui mul on garantiiõigusega seade, aga klõpsasin aktiveerimispalvega akna kinni või ei näinud seda – kuidas saaksin oma garantii ikkagi aktiveerida?

Kui automaatne palve pikendatud garantii aktiveerida on Miele rakenduses* juba kuvatud ja see klõpsati kinni, saab garantii aktiveerida garantii ülevaatelehe kaudu. Garantii ülevaatelehe avamiseks puudutage nuppu “Profiil”. Kui seadmele laieneb 125-nädalane pikendatud garantii, saab seadme siin aktiveerida.

Kas saan 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerida ka veebis?

125-nädalast pikendatud garantiid ei saa aktiveerida Miele veebilehe kaudu. Aktiveerige garantii Miele rakenduse* kaudu.

Millal saan 125-nädalase pikendatud garantii oma seadme jaoks aktiveerida?

Garantii tuleb Miele rakenduses aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme ostu. Aktiveerimine on kogu kampaaniaperioodi jooksul võimalik Miele rakenduse* kaudu.

Kui seade tarnitakse pärast kampaaniaperioodi möödumist, pöörduge abi saamiseks kontaktikeskuse poole.

Millist teavet on vaja 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks?

Seadme ühendamiseks Miele rakendusega* palutakse teil sisestada seadme ostukuupäev ja seerianumber. Paljudel juhtudel tuvastab Miele rakendus* seerianumbri protsessi käigus automaatselt. Kui peate numbri käsitsi sisestama, järgige rakenduses kuvatavaid juhiseid või kasutage seadmelt seerianumbri leidmiseks tüübisildi leidjat.

Kas saan kinnituse, et aktiveerimine õnnestus?

Vahetult pärast garantii aktiveerimise lõpetamist uuendatakse garantii olekut Miele rakenduses* ja kuvatakse pikendatud garantiid. Peale selle saadetakse teile e-posti teel sertifikaat teie seadme ja garantii andmetega.

Sidumine või seadme registreerimine Miele rakenduse* kaudu

Kuidas saan oma seadme Miele rakendusega* ühendada?

Laadige Miele rakendus* Apple’i App Store’ist või Google Play Store’ist alla. Seadme lisamiseks avage rakendus ja järgige juhiseid. Sidumisprotsessi sammukaupa juhendi leidmiseks vaadake meie sidumisvideoid.

Milliseid süsteeminõudeid pean Miele rakenduse* allalaadimisel järgima?

Miinimumnõuded leiate Apple’i App Store’ist või Google Play Store’ist olevast teabest. Muud üksikasjad leiate meie veebilehel olevatest süsteeminõuetest.

Miks tuleb seade 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks ühendada Miele rakendusega*?

Seadmed, millele laieneb 125-nädalane pikendatud garantii, tuvastab Miele rakendus* automaatselt. 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimine on väga kiire ja lihtne protsess. Ka pärast aktiveerimist saate oma seadme garantii olekut igal ajal kuvada.

Kui ma ei saa oma Miele tolmuimejat ja seadet KWT 7112 iG obsw / matt 125 Gala Edition Miele rakendusega* ühendada, siis kuidas ma garantii aktiveerin?

Oma 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks laadige alla Miele rakendus* ja registreerige oma tolmuimeja / KWT 7112 iG obsw / matt 125 Gala Edition. Seejärel palutakse teil automaatselt oma 125-nädalane pikendatud garantii aktiveerida.

Ma ei saa oma seadet Miele rakendusega* siduda, sest võrku ei leita. Kuidas garantii aktiveerida?

Ühendusprobleemide korral saate 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerida, registreerides lihtsalt seadme Miele rakenduses*. Pärast registreerimist küsitakse teilt automaatselt, kas soovite oma 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerida.

Mult nõuti rakenduses seerianumbri sisestamist, aga ma ei leia seerianumbriga tüübisilti. Kuidas saan oma seadme ilma seerianumbrita Miele rakendusega* ühendada?

Oma seerianumbri leiate hõlpsalt tüübisildi leidjaga. Ilma seerianumbrita ei saa seadme garantiid aktiveerida. Abi saamiseks võtke ühendust meie kontaktikeskuse meeskonnaga.

Remonditeenused

Mis on minu 125 Gala Editioni seadme kogu garantiiaeg?

Lisagarantii algab vahetult pärast 2-aastast Miele garantiid ja pikendab seda 125 nädala võrra. Kogu garantiiaeg on 4 aastat ja peaaegu 5 kuud.

Minu seadmel on õigus 125-nädalasele pikendatud lisagarantiile. Kas saan seda garantiid pikendada ka pikemale perioodile?

Jah, saate oma 125-nädalast pikendatud lisagarantiid ühekordse tasu eest pikendada kokku 10 aastale. Võtke ühendust meie Miele kontaktikeskusega.

Mis on 125-nädalase pikendatud garantii peamised eelised?

Pikendatud garantii kõige olulisemad eelised on järgmised:

  • Maksimaalne ohutus: pikendatud garantiiaja vältel ei ole defektide remondiga seotud kulusid, v.a juhul, kui need põhjustati tahtlikult või raske hooletuse tagajärjel. Pikendatud garantii katab kõik töö- ja sõidukulud ning varuosade kulud.
  • Uus seade: uue seadme saate siis, kui me ei saa teie seadet remontida.
  • Usaldusväärne ja kiire: remondi korral annavad meie kõrge kvalifikatsiooniga klienditeeninduse tehnikud kiiresti ja usaldusväärselt abi.
Mida laiendatud garantii hõlmab?

Pikendatud garantii on täielik remondikaitse ja hõlmab kõiki töö- ja valmiduskulusid ning varuosade kulusid, v.a juhul, kui need põhjustati tahtlikult või jämeda hooletuse tagajärjel. Kohalduvad lepingutingimused.

Mis ei ole pikendatud garantiiga hõlmatud?

Pikendatud garantii ei hõlma:

– defekte, mille põhjusteks on asjatundmatu paigaldus;
– kahju, mille põhjuseks on kellegi teise, mitte Miele või Miele volitatud teeninduspartneri sekkumine seadmesse;
– kulumaterjalid / tarvikud, näiteks: puhastusvahend, aktiivsöefilter, veefilter;
– seadmevälised defekti põhjused (välised mõjud, nagu transpordi-, tõukamis- ja löögikahjustused või loodusnähtused)
– asjatundmatu kasutamine ja käsitsemine, nagu sobimatute puhastusvahendite või kemikaalide kasutamine ning vedelike, ehitustolmu või tooneri imemisest põhjustatud kahjud;
– kasutamisest tingitud ja loomulik kulumine, nt akude ja detailide koormatavuse vähenemine, mida tuleb kasutusjuhendi kohaselt toote kasutusea jooksul regulaarselt vahetada.

Üksikasjad leiate pikendatud garantii tingimustest.

Kas saan 125-nädalase pikendatud garantii kanda üle uuele omanikule või teisele seadmele?

125-nädalast pikendatud garantiid ei saa teistele seadmetele üle kanda. Kui seadme omanik vahetub, saab pikendatud garantii kanda üle uuele omanikule. Uue omaniku kinnitamiseks võtke ühendust Mielega.

Kas minu 125-nädalane pikendatud garantii jääb kehtima, kui viin oma seadme teise riiki?

125-nädalane pikendatud garantii jääb kehtima, kui seade osteti ELi liikmesriigis, Suurbritannias, Norras või Šveitsis ja see asub seal. Teistel turgudel kehtivuse kontrollimiseks järgige kohalikke lepingutingimusi pikendatud garantii kohta.

Kas pikendatud garantii hõlmab ka teeninduspartneri poolset remonti?

Miele püüab pakkuda hädaolukorras kiiret teenindust. Pikendatud garantii raames abistab teid Miele klienditeenindus või volitatud teeninduspartner. Kehtivad üldtingimused.

Remonti, mida teevad volitamata teenindustehnikud, Miele ei hüvita.

Mis juhtub, kui seadet ei saa enam remontida?

Kui seadet ei saa enam kahjumita remontida või remont on võimatu, saate identse või samaväärse uue seadme.

Asendusseadme korral ei saa tagada kommunikatsiooni (võrku ühendamist) muude seadmete ja olemasoleva kodusüsteemiga. Kui seade asendatakse, kantakse lepingus ette nähtud garantii järelejäänud kehtivusaeg uuele seadmele üle.  

Alternatiivselt võidakse soovi korral hüvitada seadme vastav praegune väärtus.  

Üksikasjad leiate pikendatud garantii lepingutingimustest.

Joonealused märkused
  1. 1.
    * Saadaval mobiilsele seadmele (miinimumnõuded leiate äpipoes toodud andmetest). Digitaalne lisapakkumine ettevõttelt Miele Cie. KG. Kõiki nutikaid rakendusi võimaldatakse tänu süsteemile Miele@home. Funktsioonide maht võib olla sõltuvalt mudelist ja riigist erinev.