Filosoofia

Philosophie

Miele on alates 1899. aastal loomisest olnud sõltumatu perekonnaettevõte, mis tunneb võrdset kohustust nii omanike, töötajate, klientide, tarnijate, keskkonna kui ka ühiskonna ees.

Ettevõte keskendub köögis, pesu- ja põrandahoolduses kasutatavate seadmete tootmisele, aga ka äripindade ja meditsiiniasutuste hooldamiseks (ˆˆ„Miele Professional”). Meie strateegiline visioon on olla maailma usaldatuim ja ihaldatuim esmaklassiline kaubamärk.

Miele pakub oma klientidele tooteid, mis on vastupidavad, hästi töötavad, kasutajasõbralikud, energiatõhusad ja ilusa disainiga. See vastab ka juhtmõttele „Alati paremaks”, mille juba loojad Carl Meiele (li.) ja Reinhard Zinkann esimestele masinatele trükkisid ning mis ka täna Mielet edasi kannab.

Ettevõte keskendub üldisele Miele brändile ning selle järjepidevale asetsemisele esmaklassilises segmendis. Miele seisab pikaajalise mõtlemise, kauplemise, jätkusuutlikkuse eest väärtustes ja sihtides, partnerluskäitumises klientide ja tarnijatega ning kaastöölistele keskendunud ettevõtte- ja juhtimiskultuuri eest.