Tugi teile
Kaugteenus

Filtreerige kategooriaid
Kaugvärskendus artiklid Kaugteenus toeks
- Kas “Remote Update'i” saab käivitada “Miele” rakenduses?
- Kas “Remote Update'i” saab katkestada?
- Kas “Remote Update'i” saab teha ilma võrku ühendamiseta / Wifi-ühenduseta?
- Kas seadet saab “Remote Update'i” ajal kasutada?
- Kas seadme saab lähtestada viimasele tarkvara versioonile enne “Remote Update'i” tegemist, kui seade ei vasta pärast uuendust minu ettekujutusele?
- Kui kaua kestab “Remote Update”?
- Kui mitu korda saab ekraaninäidikul valida hiljem?
- Kuidas aru saada, et saadaval on “Remote Update”?
- Kust leian teavet kaugvärskendusega tehtud muudatuste kohta?
- Miks näitab Miele rakendus pärast RemoteUpdate'i minu Miele kodumasina jaoks suuremaid tarbimistasemeid?
- Miks peab pesumasin pärast RemoteUpdate'i läbima teatud pesuprogrammi?
- Mis juhtub, kui seadme programm juba käib?
- Mis siis saab, kui “Remote Update'i” läbiviimise ajal kaob elekter või lülitatakse seade välja?
- Ostsin “Remote Update'i” võimelise seadme. Millal ja kuidas saan “Remote Update'i”?
- Pärast seadme sisselülitamist küsitakse Remote Update'i. Kuidas Remote Update'i inaktiveerida?
- RemoteUpdate ilma tagasisideta ekraanil
Võtke meiega ühendust
Külastage meie kontaktide lehte, kust leiate erinevad võimalused ühenduse võtmiseks meiega.
Võtke meiega ühendust